dinsdag 22 december 2009

de speciale zeeën



Op maandag in Coromandel zijn we twee wel zeer speciale zeeën gaan verkennen.
Na de Opito Bay en de zee bij ons huis, gingen we naar de Cathedral Cove en de Hot Water Beach.
Eerst moesten we een wandeling van 20 minuten maken, omdat je dat met de auto niet kon bereiken.
Ik heb doordat ik een beetje Engels kan, een nieuwe vriend ontmoet. Alleen was het maar voor één dag.
in Cathedral Cove was het heel warm. Ik en Sem zijn in het ijskoude water gegaan. We klommen op een rots in het water.
Daarna gingen we naar Hot Water Beach. En het bijzondere was dat als je een put graaft je put volloopt met warm water.
Veel te warm water. Ik en mama hebben onze voeten zwaar pijn gedaan. Ik ben zelfs twee keer in het water gaan duiken.
Daarna hebben we toch een poeltje gevonden die toch nog oké was (zie foto's)

groetjes

Cas

4 opmerkingen:

  1. dag cas en allemaal
    het zijn super leuke foto's. het is nu ook vakantie in België. Wat minder leuk is dat de sneeuw terug begint te smelten. In de klas kijken we bijna alle dagen naar jullie blog

    veel groetjes van alexander kamers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Peeterkens,
    het is nog maar de eerste keer dat ik naar jullie blog ga. Wat een avonturen al. foto's zijn leuk. Het loopt hier op VRT ook leeg. Het is 18u en 23 december. De feestdrukte induiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Terwijl jullie puttekes graven met warm water werden er hier iglo's gebouwd... http://www.moustachetransparante.com/2009/12/hij-plakt-niet.html
    De vakantie is hier gelukkig ook begonnen - al is de scenery wat minder hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaba jenoffelkens, de bestee wensen voor het nieuwe jaar alvast ,amaai straffe verhalen van de kids en wondermooie natuur om van weg te dromen hier bij ons pokkekoud en vriezen maar ja tis winter he allez geniet nog met volle teugen van jullie reis de plekker en zn madam dikke bees

    BeantwoordenVerwijderen